gastric bypass

23/4-2013 gjorde jag min gastric bypass på Danderyd! Detta är min resa innan,under,efter :-)

Fredagen innan op!! :-)

Kategori: gastric bypass

Då var helgen här och det är den sista innan min op :-) Det knns lite pirrigt nu faktiskt.. wwiii men spännande
Denna helg kommer gå såå fort. Vi åker till Västerås imorrn med 9-åringen som har innebandycup där i helgen.
Ska bli såå kul! Vi åker imorrn bitti och kommer hem söndag kväll så vips då är det bara 2 dar kvar!!
 
Tjatar väl lite om flytet då som fortfarande går såå bra!! Ingen hunger, inget sug! Toppen Dag 12.
 
Trevlig helg!
 

KOMMENTARER:

  • rosa säger:
    2013-04-21 | 16:20:14

    Hej i vilket sjukhus ska du operersas? eftersom jag kommer att opereras på torsdag!

    Svar: Hej! på Danderyd :-) Grattis till din op. Vart ska du opas?
    annapanna

Kommentera inlägget här: