gastric bypass

23/4-2013 gjorde jag min gastric bypass på Danderyd! Detta är min resa innan,under,efter :-)

i övermorgon...

Kategori: Nedräkning!, gastric bypass

oj oj oj så härligt!!! i övermorgon är det dax för op :-)))))
 
Är just nu på hotellet i västerås och flytet gick bra igår trots makens ätande på restaurang. *stolt*
Jag köpte dock en kaffe latte på 7-11.Den latten är himmelsk good!!!! 
Vill han äta hotellfrukost får han gå själv, dumt att utsätta sig för god mat /dryck i onödan :-)
 
Jag kan inte förstå att det är snart, det har gått såå fort. Flytet har inte varit ett uns jobbigt, förmodligen för att jag vet att det väntar nåt bättre längre fram. + att jag verkligen inte vill göra öppen op.
OM det skulle bli så så vet jag ju att jag gjort ALLT i min makt för att göra levern mindre.
 
Jag har ju gått på vlcd/lcd otaliga gånger innan men ingen har varit så lätt som denna.
Inte ett fubb!!! jo. jag har tuggat på knäckebröd.
 
tjohoooo
 
 
Kommentera inlägget här: