gastric bypass

23/4-2013 gjorde jag min gastric bypass på Danderyd! Detta är min resa innan,under,efter :-)

6-v har gått :-) då ett besök på Danderyd :-)

Kategori: Första tiden efter gastric bypass, Viktresultat

Idag var jag på 6-veckors återbesöket på Danderyd.
Det gick bra. Hon var nöjd med hur jag åt och att jag inte har/haft komplikationer.

Vid vägningen fick jag en chock för hon berättade att från min startvikt 5/3 till idag har jag gått ner 20 kg!!

20 KG!!!
Galet :-))) sååå jävla nöjd! *lycklig*


Jag har ju räknat min vikt från flytstart 9/4 som var 4 kg mindre..
jag blir förvirrad nu för jag vet inte hur jag ska räkna lixom..

Hon sa att det är ju från invägningen man räknar och så gör man ju alltid när man "bantar" var börjar man och var slutar man.. så vi kör på 20 kg!! 

jag har denna v gått ner 2.2 kg!  

(från förra veckans 12,5 till 14,7) till 20 kg (förvirrande men sant) 
Shit!!
:-))
13 CM i midjan har försvunnit!

 

Nästa vecka är det mätning, tjoho vad jag känner mig glad och glaaad!!

 

Kommentera inlägget här: