gastric bypass

23/4-2013 gjorde jag min gastric bypass på Danderyd! Detta är min resa innan,under,efter :-)

7 v efter op

Kategori: Första tiden efter gastric bypass, Viktresultat

å jag mår toppen!! so far ingen dumpning eller ont nånstans :-) jag har ätit d mesta, vitt bröd, pizza, chips mm å druckit vin, öl (visserligen i små små mängder men ändå) känns bra :-)
 
idag är det vägdag.. -1,6 kg!! så jävla glad å nöjd!! :-)
 
Förra veckan var vi på grönan å kolla whitesnake å jag åt fish & chips! för första ggr i mitt liv! fisken alltså :-) 
sjukt nöjd över mig själv. Det var inte ens äckligt hihi
 
På lördag är det äntligen dax för min fest! temat är "kom som du inte är".. får se hur folk har löst det :-) ska bli kul iallafall. 
 
tack o hej 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2013-06-11 | 20:19:43
    Bloggadress: http://mingbpblogg.blogg.se

    Hejsan!
    Vad skönt för dig att du sluppit dumpa :D är inne på min 5e vecka nu och funderar på att snart prova vitt bröd, :) hoppas jag slipper dumpa.
    Börjar följa din blogg!
    Ha det bra :)

Kommentera inlägget här: