gastric bypass

23/4-2013 gjorde jag min gastric bypass på Danderyd! Detta är min resa innan,under,efter :-)

1v har jag varit opad :-)

Kategori: Första tiden efter gastric bypass, gastric bypass

Åhh det känns såå bra! Helt enkelt underbart!
I måndags var jag och tog bort katetern.
Vilken känsla av frihet! Känslan att kunna kissa WOW!! Nu kan jag röra mig obehindrat, duscha utan att gubben behöver hålla i påsen, ut å gå i vårsolen!!

Tisdagar är vägningsdag.

3.3 minus på 1 v sen op.
8 kg totalt på 3 v.

På 3 v har jag minskat:
7 CM lår
3 CM mage
4 CM under byst
2 CM arm

Ja, jag är nöjd!! :-))

Jag tycker jag är duktig på att "äta"och får oftast i mig 1,5 dl varje gång. Men det börjar bli tröttsamt med flyt nu.
Vatten dricker jag små klunkar istället för tesked.
2 v flyt /bara 1 v kvar :-)
2 v puré /längtar!


Dax å sola lite nu :-)
Kram

KOMMENTARER:

  • shadaim12.wordpress.com säger:
    2013-05-04 | 06:11:34
    Bloggadress: http://www.shadaim12.wordpress.com

    Shit vad duktig du är!
    Ser fram emot liknande resultat sen när det är dags för mig.

    Svar: Jag bugar och bockar ödmjukast :-)
    annapanna

Kommentera inlägget här: