gastric bypass

23/4-2013 gjorde jag min gastric bypass på Danderyd! Detta är min resa innan,under,efter :-)

2 v sen op och allt går bara bra :-)

Kategori: Första tiden efter gastric bypass, Viktresultat

oj, tiden går fort :-) faktiskt.. redan torsdag men jag har äntligen fixat internet igen!! så läsa era bloggar o uppdatera min :-) 
-2 sen förra veckan visade vågen i tisdags. Jag känner mig såå nöjd :-) 
-10 totalt! galet roligt :-)
 
Nu äter jag pure i alla dess former, dvs jag mosar med gaffel och jag mosar med tänderna.. det funkar bra :-)
såå gott med lite smak och konsistens. Jag dricker vatten klunkvis nu och det funkar toppen! 
Jag var nervös för att jag inte skulle kunna det eftersom jag älskar att dricka vatten och har läst om så många som inte kan klunka. Jag vet ju såklart att ingen är den andra lik men ändå :-)
 
Igår fick jag sån magont när jag var och handlade och jag trodde jag skulle bajsa på mig..
kroppen blev helt tung och svetten kom och jag körde hem och hoppades att jag inte skulle bajsa på mig!!
ut kom det i full rulle och jag var heeelt matt efteråt så jag var tvungen att vila en stund. 
Fy, den känslan var såå obehaglig, jag trodde först jag dumpade men eftersom jag inte ätit på 2,5 tim så (tror jag) var jag bara helt enkelt bajsnödig.  hua 
 
Annars så går allt som det ska, jag har ju min hund så jag prommar varje dag flera ggr/dag.
 
Tack för era kommentarer!!
kram Anna
Kommentera inlägget här: