gastric bypass

23/4-2013 gjorde jag min gastric bypass på Danderyd! Detta är min resa innan,under,efter :-)

3 v efter op :-)

Kategori: Första tiden efter gastric bypass, Viktresultat

Redan fredag! det går såå fort. Allt går bra, jag smakade en matsked av min tårta i måndags och hade förberett mig på att dumpa. (hur man nu kan förbereda sig för det ) men det hände ingenting! *skönt* visst det var inte asmycket men det var ändå onyttigt. Annars går allt toppen, måste försöka få i mig mer protein bara.
 
Tisdagens vägning visade bara 0,5 kg - men men, då tog jag fram måttbandet istället.
- 10,5 kg sen flytstart
(14 dagar sedan)
-2 lår                      = -9 cm totalt
-4 under byst          = -8 cm totalt
-0,5arm                  = -2,5 cm totalt
-3 mage                  = - 6 cm mage
-1 handled              = - 1 cm
 
Det känns bra! Jag är så nöjd!
 
Förut, innan op hängde jag jämt på viktop och googla och läste bloggar men nu känns det inte "lika viktigt" längre för nu har jag ju gjort op och tiden efteråt är ju olika för alla. Även fast jag tycker det är intressant att läsa om andras framgångar :-) men är inte lika beroende av det som innan op.
 
Trevlig helg!
 
Kommentera inlägget här: