gastric bypass

23/4-2013 gjorde jag min gastric bypass på Danderyd! Detta är min resa innan,under,efter :-)

4 v efter op :-)

Kategori: Första tiden efter gastric bypass, Viktresultat

denna vecka bjöd vågen på -1.5 kg!! Totalt 12 kg. :-))
 
Trodde inte det då jag i lördags tog ett halvt glas vin och smakade chips :-) det var ok gott men inte mer. Jag dumpade inte heller *skönt*
 
Imorrn bär det av till Thassos,en sista minuten som jag bokade igår, med yngsta grabben på 6 år.
Såå fin ö, liten och inte så exploaterad än :-) 
Ska bli skönt/kul att få lite semester :-) spec när vädret är som det är här hemma. 
Glad att jag bokade igår för idag har priset gått upp :-)
 
Idag är det 4 v sen op och jag får nu "äta vad jag vill" :-) känns overkligt skönt!! inte för att jag ätit något annorlunda än men det kan bli det i grekland kanske.
 
Må så gott! kram

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: