gastric bypass

23/4-2013 gjorde jag min gastric bypass på Danderyd! Detta är min resa innan,under,efter :-)

9 fucking måndader!!!! av lycka :-)

Kategori: gastric bypass

Jag har inte uppdaterat bliggen för jag tyckte att det enda jag skrev var att "allt går bra bla bla bla" det blev tröttsamt och inte kul att läsa...
Men nu har det iaf gått 9 månader! heelt sjukt :-) ja på torsdag iaf hihi
För 1 år sedan visste jag inte ens om att jag skulle göra en op! jättemärkligt när man tänker tillbaka.
 
Jag har inte dumpat på något, kan "äta allt" jag vill och inga komplikationer alls. Så jävla skönt!
I min egna lilla värld så borde alla "tjockisar" göra denna op MEN jag vet ju att det finns dom som inte mår lika bra och som mår piss så det är ju klart alltid en risk.
Det enda jag inte kan/vill är dricka öl längre, det blir för bubbligt och det smakar inte lika gott heller. 
 
Jag har just börjat träna och det är skitkul och det går jättebra.
Då jag är arbetslös så kan jag träna på dagtid och jag vill helst träna 4 ggr/veckan och min instruktör gick motvilligt med på det OM jag verkligen hade koll på vilka muskler jag tränar på varje pass och helst vila 1 dag mellan varje pass. känns bra det här :-)
 
Jag hade ju som mål förra året att i år springa vårruset så det blir löpband som uppvärmning :-)
 
Är lite dålig på mina vitaminer!! MÅSTE börja ta dom varje dag... fattar inte varför jag inte gör det.. 
 
 
Kommentera inlägget här: